Friday, January 29, 2010

Gigiku seputih isi MANGGIS...

Andai kata ada sebakul buah MANGGIS di depan mata..mahu saje aku campakkan sebijik demi sebijik pada dentist yang menghogeh gigi-gigi aku untuk scaling...aduhhhhh..ngilunya..... :(..tak tahan doktor..please.....stop it!!..... :(

Bukan kehendak aku untuk dicuci..bukan kehendak aku pun untuk dicantikkan...tapi bahana geraham bongsu punya angkara.....gigi-gigi aku yang tersusun rapi bak isi-isi MANGGIS setelah dikupas kulitnya menjadi mangsa...

Dentist: " the only way to solve your problem is to remove (extract) them....it is the most common treatment for wisdom tooth problems..don't be afraid"...*smile*

PEM: "OMG....scary......I'll think about it doctor..." *sigh*

Dentist: "Okay..then, come with me...I'll do some clean up"...*wink*

PEM: "Oh...tak payah la doctor.....gigi I semua dah putih umpama isi MANGGIS..." *smile*

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Orang kata: - Kalau kulit MANGGIS dibakar dan ditumbuk halus, ianya boleh digunakan seperti ubat gigi....

-PEM-

No comments:

Post a Comment